لینکدونی

لینک یاب|گروه یاب|گروه تلگرام|گروههای تلگرام

لینکدونی

لینک یاب|گروه یاب|گروه تلگرام|گروههای تلگرام

با سلام به همه مدیران کانال های تلگرام، کانال لینکدونی رایگان برای انتشار رایگان کانال و گروه تلگرام مدیران کانالهای تلگرام ایجاد شده است.

  • ۰
  • ۰

اگر از علاقه مندان به گروه تلگرام هستید، و در پی راه حلی جهت گروه یابی تلگرام هستید من به شما گروه یاب رو معرفی میکنم.

گروه یابی تلگرام با گروه یاب بسیار ساده هست، و میتوان به سادگی گروههای تلگرام مورد علاقه خود تون رو پیدا کنید.

من خودم بارها با این سیستم به راحتی به گروه تلگرامی خودم هدایت شدم و از شما هم میخام که با همین سیستم به جلو برید.

اما اصول کار گروه یاب های تلگرام این هست که مدیران گروههای تلگرامی جهت تبلیغ گروه خود را به گروه یاب میدن.

به عنوان مثال یک مشهدی گروه تلگرام مشهدی ها رو ایجاد میکنه و برای تبلیغ به گروه یاب تلگرام مراجعه میکند و گروه خودشو اونجا ثبت میکنه و هنگامی که شما در اینترنت سرچ کنید گروه مشهدی ها میتونید به راحتی این گروه رو ببینید.

پس کار با گروه یابی تلگرام از طریق سرچ هست و شما کار خاصی رو انجام نباید بدین، همچنین این نکته رو باید بگم که بعضی از کانالهای تلگرام از ربات گروه یاب استفاده میکنند که این خودش کار رو خیلی راحت میکنه.

  • ۹۶/۱۱/۱۴
  • مریم موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی