لینکدونی

لینک یاب|گروه یاب|گروه تلگرام|گروههای تلگرام

لینکدونی

لینک یاب|گروه یاب|گروه تلگرام|گروههای تلگرام

با سلام به همه مدیران کانال های تلگرام، کانال لینکدونی رایگان برای انتشار رایگان کانال و گروه تلگرام مدیران کانالهای تلگرام ایجاد شده است.

  • ۰
  • ۰

در این مطلب میخام چهار لینکدونی برتر تلگرام رو بهتون معرفی کنم و شما میتونید عضو این چهار لینکدونی که بزرگترین لینکدونی گروه تلگرام هم هست بشین و ما رو همراهی کنید.

کانال لینکدونی : این لینکدونی مربوط به سایت سیتی کانال هست و تا کنون توانسته تا لینک های زیادی رو معرفی کنه.

لینکدونی : این لینکدونی مربوط به سایت تل گروه هست و من خودم لینک گروهم رو به این سایت میدم.

لینکدونی : این لینکدونی مدیرش مهندس احمدی هست و من واقعا بهش علاقه دارم.



  • ۹۷/۰۵/۲۶
  • مریم موسوی

نظرات (۱)

www.mastertek.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی