لینکدونی

لینک یاب|گروه یاب|گروه تلگرام|گروههای تلگرام

لینکدونی

لینک یاب|گروه یاب|گروه تلگرام|گروههای تلگرام

با سلام به همه مدیران کانال های تلگرام، کانال لینکدونی رایگان برای انتشار رایگان کانال و گروه تلگرام مدیران کانالهای تلگرام ایجاد شده است.

  • ۰
  • ۰

خیلی از لینکدونی ها تلگرام در ثبت لینک ها محدودیت دارند، ولی لینکدونی آزاد که در ادامه لینکشون برای عضویت شما قرار میدم، خیلی گیر نمیده و بیشتر لینک ها رو جهت ثبت قبول میکنه.

شما میتونید در لینکدونی آزاد هر نوع لینک تلگرامی که دوست داشتین ثبت کنید و در این خصوص خوشبختانه تا کنون محدودیتی نداشته.

مثلا گروه رفقای تلگرامی رو من به راحتی تونسنم در این لینکدونی آزاد ثبت کنم، در حالی که خیلی از لینکدونی ها من با مشکل برخورد کردم.

شما هم میتونید برای ثبت لینک خود در لینکدونی آزاد میتونید به پشتیبان لینکدونی پیام بدین تا براتون ثبت کنه،

در پیان از شما از وقتی که گزاشتین خیلی تشکر میکنم.

  • ۹۷/۱۰/۱۸
  • مریم موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی