لینکدونی

لینک یاب|گروه یاب|گروه تلگرام|گروههای تلگرام

لینکدونی

لینک یاب|گروه یاب|گروه تلگرام|گروههای تلگرام

با سلام به همه مدیران کانال های تلگرام، کانال لینکدونی رایگان برای انتشار رایگان کانال و گروه تلگرام مدیران کانالهای تلگرام ایجاد شده است.

  • ۰
  • ۰

خیلی از دوستان در خصوص نحوه گذاشتن لینک در لینکدونی سوال دارند، ما در این مقاله میخواهیم در خصوص گذاشتن لینک در لینکدونی رایگان با شما صحبت کنیم.

آیا تا کنون لینک تلگرامی داشته اید که بخواهید تبلیغ کنید، یکی از پیشنهادات که من شما جهت تبلیغ بهتون میدم لینکدونی هست، شما میتونید با لینک دونی به راحتی لینک خودتون رو تبلیغ کنید.

البته خیلی از دوستان دنبال لینکدونی رایگان هستند و من به شما پیشنهاد میکنم که به هیچ وجه به دنبال لینکدونی رایگان نباشید، چرا که این لینکدونی ها معمولا دارای اعضای واقعی کمی هستند و از شما میخواهند تا در ازای سین زدن لینک شما را در کانال خود تبلیغ کنند.

من به شما پیشنهاد میکنم تا یک لینکدونی با اعضای واقعی پیدا کنید و با گذاشتن لینک در این لینکدونی اعضای خوبی بگیرید.

در مورد لینکدونی ها، گذاشتن لینک خیلی خوب جواب داده و باعث شده در عرض چند دقیقه ممبر های خوبی به کانال شما بیاند.

گذاشتن لینک در لینکدونی رایگان هم خوب هست به شرطی که نخواهید در ازای این رایگان بودن به زحمت بیفتین، امید هست که از لینکدونی کمال استفاده را ببرید.


  • ۹۶/۱۱/۲۳
  • مریم موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی